Wie zijn wij

Even voorstellen,

Hallo, leuk dat we even kunnen kennismaken.
Ik ben Nicky Moolenaar, 45 jaar jong en ben getrouwd met Lenneke Moolenaar. We hebben 2 stoere zonen van 20 en 18 jaar.

Het allerbelangrijkste in ons leven is onze levende relatie met Jezus Christus, die mogelijk is gemaakt door zijn volbrachte werk!
En om deze liefde van Jezus voor ons met zoveel mogelijk mensen te delen.

RELIGIEUZE REIS.
Van kinds af aan ben ik opgevoed met het geloof in God en de Bijbel als het Woord van God.
Op jonge leeftijd greep God in in mijn leven op het moment waar ik juist Hem definitief de rug wilde toekeren.
Dat was voor mij het bewijs dat God niet wil dat er ook maar iemand zijn liefde zou moeten missen.
Ik ben opgegroeid in een traditionele kerk, waar ik tot geloof ben gekomen en aan een relatie heb mogen bouwen met Jezus Christus. Maar de volkomen vrijheid die Gods Woord (De Bijbel) belooft, aan een ieder die in Jezus gelooft, kon ik daar niet vinden.
Toen (ondertussen getrouwd met Lenneke) Hebben wij de keuze gemaakt om ons aan te sluiten bij een kleine evangelische kerk. Waar we veel geleerd hebben, en waar we ons ook hebben mogen laten dopen in gehoorzaamheid aan de roepstem van Jezus Christus. Maar na ongeveer 10 jaar hadden we nog steeds niet de volkomen vrijheid gevonden in Christus. Na veel gebed en Bijbelstudie zijn we partner geworden in een andere grotere evangelische kerk. Daar zijn we een aantal jaren actief bezig mogen zijn en hebben weer veel mogen leren en groeien in de vrijheid in Christus. En toch werden we er weer bij bepaald dat de kerk geen antwoorden heeft op cruciale vragen aangaande de vrijheid in Jezus Christus. De meeste kerken zijn religieuze instellingen geworden en hebben geen antwoorden op gebeurtenissen die niet lijken te stroken met wat de Bijbel ons leert. Voor de derde keer liepen we vast in het kerken circuit.

DE ECHTE VRIJHEID!
Gelukkig liet Gods Woord ons zien dat de echte vrijheid gevonden wordt in Jezus Christus zelf! Door het geloof in Hem ben je echt vrij. En mag je leren onbezorgd te gaan leven. Jezus Christus heeft ons duur gekocht met Zijn lichaam en bloed, en door het geloof in Hem mogen wij leven in gezondheid voor Geest, ziel en lichaam!

DAAROM DEZE SITE. JEZUS IS VRIJHEID.
Deze site is opgezet om vrij van religie, de Waarheid te laten zien die het Woord van God ons leert door het geloof in Jezus Christus! Deze site zal worden opgebouwd uit studie`s, bemoedigende filmpjes, getuigenissen e.t.c. Een reis om God te leren kennen en een persoonlijke relatie met Hem op te bouwen.

Deze site zal alleen maar groeien en met enige regelmaat zullen er studie`s en getuigenissen geplaatst worden.

Kijk ook eens op onze facebookpagina: De enige waarheid = Jezus heeft jou vrijgemaakt

Ook gaan wij regelmatig de straat op om mensen te vertellen van de liefde van Jezus!
Lees hier meer:

Straatevangelisatie Vlissingen.


Vaak mogen wij ook bidden voor de noden van de mensen voor voorziening en genezing. Deze site zal een ondersteuning zijn voor dit veldwerk!
Daarom zullen heel veel vragen aan bod komen om u te laten zien vanuit Gods Woord wie Jezus is en leren wie onze tegenstander is.
Kortom een complete site om u op te bouwen te bemoedigen en u aan het hart van Jezus te brengen.

Dat is ons leven geworden, leven voor onze naaste. Om God lief te hebben boven alles en onze naaste als onszelf!

Heeft u vragen en of opmerkingen ze zijn altijd van harte welkom!
Misschien heeft u een gebedsverzoek of wilt u verder praten.
U bent altijd van harte welkom om te reageren op de geschreven onderwerpen of door te emaillen.

nmoolenaar@zeelandnet.nl

Met een hartelijke groet, en Gods onmisbare zegen:

Nicky en Lenneke Moolenaar